pühapäev, 27. jaanuar 2008

U. G. KRISHNAMURTI


Eelneva postitusega seoses - leidsin J. Krishnamurti otsitud teose tänu tema nimekaimule, U. G. Krishnamurtile, kelle avastasin tegelikult juhuslikult. Arvasin algul, et tegu on ühe ja sellesama Krishnamurtiga, aga nüüd ei teagi, kumma tsitaate olen siit või seal lugenud.

Esimesena leidsin ausaltöeldes U. G. (keda sageli nii kutsutaksegi, et vahet teha põlvkond vanema Krishnamurtiga) ja armusin tegelase näopilti nagu kooliplika (punastan!). U. G. vaated elule on mulle ka olemuslikult lähedased. Nagu hiljuti budistlikust raamatust lugesin - sarnase karmaga inimesed sattuvat ikka kokku, nii et ju seal siis on midagi... Kahjuks ei tea ma midagi eestikeelset U. G.-l ilmunud olevat, nii et jääb ainult ingliskeelne kodulehekülg, seegi sõprade ülalhoitud. Aga kellele ta sobib, sellele sobib ja ju on nii tarvis.

http://www.well.com/user/jct/

5 kommentaari:

susane ütles ...

Thank you for this great site, really variegated good and interesting ideas. Especially keep it up. Good luck
cordially.

voyance gratuite par mail

voyance par mail ütles ...

Kui ma lisada see kommentaar on esiteks meelitama oma ego.

voyance gratuite par telephone ütles ...

Täname, et see artikkel, mis tutvustas mulle väga huvitav sait. Loodan kuulda teid jälle

Unknown ütles ...

I just found your site and wanted to say that I have really enjoyed browsing your posts.In any case I'll be subscribing to your blog and I hope you post again soon
voyance gratuitement

rosy ütles ...

Très bon article, comme toujours. Il a le mérite de susciter le commentaire
voyance gratuite