teisipäev, 1. detsember 2009

Matchamesi - tervislik kingiidee

Mesi rohelise teega -
kaks looduse tervislikumat kingitust on kokku segatud harmoonia võtmes.

Loitsukelleril on suur rõõm esitleda selle talve kõige tervislikumat uudistoodet - MatchaMitsut e. rohelise tee mett. Matcha e. rohelise tee pulber on teadaolevalt kõrgeima konsentratsiooniga antioksüdantide allikas maailmas. Kombineerituna mee lõputute toiteväärtustega on MatchaMitsu tõeline hea enesetunde ja positiivse energiaga laetud supertoit. Üks spl Matcha Mett on oma omadustelt samaväärne kahe tassi kvaliteetse rohelise teega.

Müügil Loitsukelleris alates 1. detsembrist.

2 kommentaari:

Voyance gratuite serieuse ütles ...

Väga kena postitus. Ma lihtsalt komistasin oma ajaveebi ja tahtsin mainida, et ma olen tõesti armastasin surfamine ümber oma ajaveebi postitusi. Lõppude lõpuks ma tellides oma sööda ja ma lootsin, et sa kirjutada veel kord kiiresti!

voyance gratuite par mail ütles ...

Täname hea writeup. See tegelikult oli lõbustus konto vahel. Vaata arenenud kaugele lisatud meeldiv sinult! Muide, kuidas me saaksime suhelda?