esmaspäev, 4. oktoober 2010

On soolaaeg!

4.-10. oktoobrini Alexander'i e. Himaalaja soola tooted -20% - lambid, küünlajalad, vannisoolad, soolaseebid, söögisoolad :)

10 kommentaari:

Voyance gratuitement ütles ...

Ma tõesti meeldib see blogi on väga hea meel, et lugeda midagi uut ja huvitavat.

yeux chien

Julia ütles ...

Hea atmosfäär, hea esitlus jne ... See on maiuspala sel päeval tulevad sirvida ...
Tänan, et kes sa oled, ja ei muuda eespool.
voyance gratuite par mail
Voyance mail

voyance par mail gratuite ütles ...

Tänan teid teie töö ja jagamine! Ma ei ole võtnud aega, et lüüa mind oma loomingut, aga ma lähen vaatama varsti. Õnn

consultation voyance gratuite ütles ...

Tere,
Tänan teid kõiki teie ettepanekuid ennormement selles kohas. Teie aktsiad on väga huvitav ja väga rahuldust pakkuv. Palju õnne teile.
Soovin teile head jätkamist.

voyance serieuse gratuite ütles ...


Siirad õnnitlused oma blogi, see on tõeline rõõm sirvida. Eriti hoida see üles. Tänan teid selle imelise jagamine.
Õnn kaasa!

rosy123 ütles ...


Je félicite beaucoup toutes les personnes qui veille au bon déroulement de ce blog
voyance gratuite

voyance gratuite mail ütles ...

Tänu kamp jagada seda kõigi inimestega sa tegelikult tead, mida sa räägid! Järjehoidjaga. Palun täiendavalt arutama oma kodulehel =). Oleksime võinud hüperlingi kaubanduse lepingu meie seas!

voyance serieuse ütles ...

Alati nii põnev ja nii palju mitmekesisust, ma olen õnnelik, ma olen Vale sa tood mulle õnne. Jätka seda!

voyance par mail ütles ...

Ton blog est formidable, travail de grande qualité… Je suis certaine que beaucoup seront d’accord avec moi même s’ils ne prennent pas le temps de te le dire

voyance mail serieuse gratuite ütles ...

Franchement c’est un super blog grâce a ce site j’ai appris beaucoup de chose j’adore ce blog continue ainsi …