esmaspäev, 9. mai 2011

Jonathan Goldmani ja Deva Premali uued CD'd

Jonathan Goldman:

  • 2012 Ascension Harmonics
  • 2013 : Ecstatic Sonics
  • Crystal Bowls Chakra Chants
  • Chakra Chants
  • Chakra Chants Vol. 2
  • Dolphin Dreams
  • Celestial Reiki (J. Goldman ja Laraaji)
  • Celestial Reiki II (J. Goldman, Laraaji ja Sarah Benson)
  • Celestial Yoga
  • Divine Name
  • Frequencies - Sounds of Healing
  • Reiki Chants
  • Sacred Tibet - Chants of Gyume Monks
  • Sacred Gateways
  • The Lost Chorde
  • The Angel and the Goddess
  • Ultimate Om
  • Waves of Light

Deva Premal:

  • Dakshina
  • Embrace
  • Love is Space
  • Mantras for Precarious Times
  • Moola Mantra
  • Satsang (Deva Premal ja Miten)
  • Songs for the Inner Lover (Deva Premal ja Miten)
  • Soul in Wonder (Deva Premal ja Miten)
  • The Essence
  • Tibetan Mantras for Turbulent Times (Deva Premal ja Gyuto mungad)

Plaadid on müügil Müürivahe Loitsukelleris alates 10. maist. Kõikide plaatide tükihind on 16.30 eurot(255.04 eek). Soovi korral võime plaate saata ka postiga, selleks kirjutage meile loits@loitsukeller.ee või helistage 644 28 38.

12 kommentaari:

Voyance serieuse ütles ...

See blogi on suurepärane, tänan ettepaneku. Tore näha uusi projekte! Soovin teile palju edu.

voyance gratuite tarot ütles ...

Sinu sait on suurepärane ja mitmekesine. Kehtetuks ja unetu olen alati hõivatud teiega.
Õnn kaasa!

Julia ütles ...

Tere, teie blogi on ka! Ma iga päev siia tulla ja mulle meeldib see!
Tänan teid ja õnne!
voyance gratuite amour
voyance gratuite par email

voyance par mail gratuite ütles ...

Amazing blog! tänu teile ja teie blogi, ma tunnen seda hommikul veidi vähem abitu.Suur aitäh teile kõigile, et rikkus, et te meiega jagada nii heldelt ja entusiastlikult.

Julia ütles ...

Su sitio es simple y hermosa. Bravo besas
voyance gratuite mail

voyance gratuite par mail ütles ...

Täname, et need väga huvitav näpunäiteid, see on tore kohanud artikleid nii huvitav kui teie! Ma soovin teile tervist, pikaealisus, edu, õnne ja rahu südamesse.
Parimate soovidega

voyance gratuite ütles ...

Aitäh, ma olen lihtsalt otsinud infot selle teema juba pikka aega ja sinu oma on suurem olen avastanud siiani. Aga mida sõlmimist? Oled sa kindel, mis käsitleb allikas?

voyance gratuite en ligne par mail ütles ...

Ma läksin sõitma saidil. Jätkub! Kas sa panid mind partner, sest ma panen sind oma veebilehel.

voyance mail gratuite ütles ...

See blogi on palju sõbralikkust ja külalislahkust
Suur aitäh

lin ütles ...

je decouvre ton site il est magnifique super bravo a toi je reviendrais le voir bisous
voyance gratuite par mail, voyance mail gratuite

voyance gratuite en ligne ütles ...

Tere, ma tõesti armastan, mida sa ei tea, kuidas ma igatsen oma blogi

voyance en ligne ütles ...

See blogi on palju sõbralikkust ja külalislahkust
tänan väga