neljapäev, 11. märts 2010

Innerlighti seminar 24. märtsil Tallinnas

Innerlighti seminar 2010 Tallinnas
Kõige uuem toitumis- ja pH-alane teave


24. märts 2010
kell 19.00
Hotell "Olümpia" konverentsikeskuses

Seminari peaesinejad on InnerLighti looja
dr. Robert O Young ja firma tegevjuht
Kevin Brogan. Sul on võimalik kuulda kõige
uuemat toitumis- ja pH-alast teavet, saada teada
toodete taustast ja nende mõjust sinu heaolule.
  • Kas sa soovid olla energilisem?
  • Tahaksid sa saada paremat enesetunnet?
  • Kas sind vaevab väsimus ja nõrk immuniteet?
  • Tahaksid sa paremaid tulemusi spordis?
Seminaripilet:
enne 22. märtsi 300 krooni,
alates 22. märtsist 400 krooni.
Tõlge eesti ja vene keelde

Lisainfo: www.phtasakaal.ee

6 kommentaari:

Unknown ütles ...

Tänan teid väga postitad ja jagada see suur artikkel. See on nii huvitav. Ma tahan teada rohkem infot selle saidi. Nii et palun anna mulle see uudis kiiresti. Olen alati teadlik sa.

voyance gratuite mail

voyance gratuite par mail ütles ...

Sinu sait on imeline ja mitmekesine . Kehtetu ja unetu olen alati hõivatud tänu teile .
Õnne !

Julia ütles ...


Felicitaciones por su excelente trabajo y nos dará la oportunidad de 'colgar' inteligente!
voyance amour

voyance gratuite par telephone ütles ...

Ma leian oma hüper suur sait, ma soovin teile palju edu, sest sa väärid seda, õnne ja õnnitlused selle imelise saidi!

voyance gratuite en ligne ütles ...

Tere,
Kiire märkus teile öelda, et ma armastan oma blogi, nii et ma ei võta endale!

voyance gratuite par email ütles ...

Minu õnnitlused saidile! See aitas mind palju ja nautida, eriti kõik oma aktsiad on huvitav. Pikk eluiga saidile. Ennekõike kunagi loobuda; Sinu blogi on tõesti suur!
Õnne