teisipäev, 30. märts 2010

Pühade ajal oleme avatud

neljapäev, 01.04 10.00-19.00
reede, 02.04 suletud
laupäev, 03.04 10.00-17.00
pühapäev, 04.04 suletud

Kauneid kevadpühi!

7 kommentaari:

Voyance gratuitement ütles ...

Kõik minu õnnitlused ja mu julgust teile uskumatu saavutus selle saidi tundub huvitav ja rikkalik info.

Voyance gratuite en ligne

voyance gratuite par mail ütles ...

Ma ütleksin, et teie blogi on väga kasulik ja ma tänan teid teie töö eest ja jagamine.
Õnn kaasa!

voyance gratuite et serieuse ütles ...

Väga hea koht! Minu arvates on väga elav, mõtlik ja pigem ilus nägu ja illustratsioonid on suurepärane! Soovin teile õnne ja edu tulevikus ja järjepidevuse see suurepärane sait
Parimate soovidega

voyance en ligne gratuite ütles ...

See blogi on palju sõbralikkust ja sooja
Täname palju

rosy123 ütles ...

Je félicite beaucoup toutes les personnes qui veille au bon déroulement de ce blog

Voyance gratuite mail

voyance gratuite par telephone ütles ...

Ma ei tea täpselt, miks, aga see blogi laeb väga aeglane minu jaoks. Kas keegi teine, kellel see probleem või on see probleem minu lõpp? Ma vaatan hiljem tagasi sisse ja vaata, kas probleem on endiselt olemas.

lin ütles ...


C'est un grand honneur pour moi d'être un membre actif dans ce blog

voyance gratuite par telephone