laupäev, 20. märts 2010

Tähistame kauaoodatud kevade algust!

Seoses kevade algusega (kalendri järgi täna 19.32) soovib Loitsukeller teha oma klientidele väikese hinnaüllatuse. Nimelt homme, pühapäeval 21. märtsil, on kliendikaardiga kõik kaubad (v.a. raamatud ja ajakirjad) tavahinnast 20% soodsamad!

Kaunist kevade algust ja palju päikest kõigile!

8 kommentaari:

Unknown ütles ...

Tere ja tänan teid teie blogi ma leidsin suure ja hästi lahti seletatud. Leiame tung jagada, teatama. On väga tore, et sa .... Soovin teile imeline jätkamine

voyance gratuit

Sovania ütles ...

Meeldivalt üllatas avastus saidi nii ilus ja nii originaal , kõik on hästi kavandatud ja väga kena rohke valik , see on ime ! oma loomingut on ilus ja mida oma kirjas paberid, suurepärane ! Palju õnne . Lugupidamisega .

voyance par mail ; voyance gratuite par mail

Julia ütles ...

Voy a añadir una pequeña capa diciendo que gracias por este blog a la vez entretenido e inteligente. Es un verdadero placer venir y ver.

voyance par mail gratuite

voyance serieuse gratuite ütles ...

Ma olen tõesti uhke, et avastada teid, teie blogi on tõesti suur! Mulle meeldib selle liidese ja mina armastasin sisu ka. Eriti nii hoida!

voyance gratuite par email ütles ...

Tere, ma tõesti armastan, mida sa teed ma ei tea, kuidas ma oleks saanud oma blogi

voyance gratuite en ligne ütles ...

Väga kena postitus. Ma lihtsalt komistasin oma ajaveebi ja soovis mainida, et ma olen tõesti armastasin surfamine ümber oma ajaveebi postitusi. Lõppude lõpuks ma tellides oma sööda ja ma lootsin, et sa kirjutada veel kord kiiresti!

voyance gratuitement ütles ...

Tere, ma tõesti armastan, mida sa teed ma ei tea, kuidas ma oleks saanud oma blogi

lin ütles ...

Coucou, ton blog est trop ! Je viens tous les jours et cela me plait beaucoup
voyance serieuse par mail