reede, 22. august 2008

Sõlmime üheskoos Neli Kokkulepet


Annotatsioon:

Enam kui kuus aastat New York Timesi bestsellerite nimekirjas!

"Neljas kokkuleppes" paljastab Don Miguel Ruiz ennastpiiravate, elurõõmu röövivate ja asjatuid kannatusi tekitavate uskumuste juured. Iidsed tolteekide õpetusel põhinev raamat pakub võimsa käitumisjuhise, mis võib kiiresti muuta meie elu uueks vabaduse, tõelise õnne ja armastuse kogemuseks.

"Don Miguel Ruizi raamat on nagu maanteekaart, mis juhatab valgustuse ja vabaduseni"
- Deepak Chopra, "Edu seitse vaimset seadust" autor

"Inspireeriv, mitme suure õppetunniga raamat ..."
- Wayne Dyer, "Tõelise maagia" autor

"Ruiz eristab tolteekide õpetusest olulisima Castaneda vaimus, väljendades selgelt ja laitmatult, mida tähendab nii meestele kui ka naistele elada tänapäevases maailmas rahumeelse sõdalasena."
- Dan Millman, "Rahumeelse sõdalase tee" autor


Mina arvan:

Istusin mina ülemöödunud suvel vabaduse platsi ääres pingil ja lugesin Eckhart Tolle raamatut "Siin ja praegu: kohaloleku jõud". Ma ei mäleta täpselt kui suure osa raamatust ma selle tunniajase istumisega ära lugesin, aga mäletan, et see oli ilmselt kõige "värskem", rahulikum ja õnnelikum tund tol suvel.
Midagi taolist kogesin ma eile tööl nelja kokkulepet lugedes. Rahulikkus. Mu hingamine muutus selgeks ja mu kätest kadus tavapärane värin. Sellest peale on see minu jaoks hea raamat.


Raamat: Neli kokkulepet: Tolteegi tarkuseraamat
Autor: Don Miguel Ruiz
Kirjastus: Pilgrim (kes siis veel?)
Trükk: Tallinna Raamatutrükikoda 2008 (1. trükk)
Arvandmed: 126lk, 199 krooni
Formaat: pehme köide, 135*175mm (l*k)

3 kommentaari:

rosi ütles ...

It is with pleasure that I look at your site; it is great. Really nice to read your nice sharing .Continuez well and thank you again.

voyance par mail gratuite ; voyance gratuite mail

voyance gratuitement par mail ütles ...

Törmäsin sivustoosi retweet, joten vuorovaikutuksessa ja laitoin kommentit kun se koskee minua ja se on sen arvoista.

Anonüümne ütles ...

In fact, I am really impressed by that. I do not know how it's going to go, but I think it's a good idea and very necessary in a lot of places.


voyance gratuitement